Monday, March 23, 2009

Η Ελλάδα προστατεύει τους Έλληνες?

Η Συγκλονιστική Μαρτυρία της Ελληνίδας Δημοσιογράφου που δέχτηκε Επίθεση σε ξενοδοχείο στα Σκόπια (πηγή: history of Macedonia)

Συγκλονιστική είναι η περιγραφή της Ελληνίδας δημοσιογράφου, θύμα της αποτρόπαιας επίθεσης και ληστείας σε κεντρικό ξενοδοχείο πέντε αστέρων των Σκοπίων απο δύο αγνώστους. Η αήθης αυτή επίθεση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά απο ακραίες ενέργειες και προκλήσεις κατοίκων των Σκοπίων εναντίων Ελλήνων. Οι Έλληνες επισκέπτες στα Σκόπια έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν αναίτιες επιθέσεις από ακραίους κύκλους του γειτονικού κρατιδίου, με ηθικό (μόνον;) αυτουργό την Εθνικιστική Κυβέρνηση των Σκοπίων..

Ακολουθεί η συνταρακτική μαρτυρία της ίδιας της κοπέλας, την οποία και ευχαριστούμε.

«Είμαι δημοσιογράφος και κατοικώ στην Κατερίνη.
Σε πρόσφατη επίσκεψή μου τα Σκόπια στις 13-14 Μαρτίου 20009 έπεσα θύμα βίαιης επίθεσης και ληστείας μέσα στο δωμάτιό μου σε κεντρικό πολυτελέστατο ξενοδοχείο των Σκοπίων. Το ξενοδοχείο είναι μέλος της γαλλικής αλυσίδας Continental.
Η επίθεση έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου 14 Μαρτίου, μεταξύ 12.30 και 13.00 το μεσημέρι από έναν άντρα και μία γυναίκα.
Η γυναίκα με την πρόφαση ότι είναι υπηρεσία δωματίων μπήκε στο δωμάτιό μου ακολουθούμενη από έναν άντρα. Πριν προλάβω να αντιδράσω ο άντρας με ακινητοποίησε με την απειλή μαχαιριού και με έπιασε από το λαιμό ενώ η συνεργός του έψαχνε τις αποσκευές μου.
Κατά τη διάρκεια της επίθεσης ο άντρας έβριζε συνεχώς την Ελλάδα και εμένα που είμαι Ελληνίδα.. Στη συνέχεια έχασα τις αισθήσεις μου από την πίεση που δεχόμουν στο λαιμό και ανενόχλητοι εξαφανίστηκαν.
Μου αφαίρεσαν χρήματα (800 ευρώ ), ένα πανάκριβο ρολόι Bulgari, μονόπετρο δακτυλίδι μεγάλης αξίας, φωτογραφική μηχανή και βίντεο κάμερα τελευταίας τεχνολογίας, το κινητό μου τηλέφωνο και το φορητό μου υπολογιστή.
Ειδοποίησα τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου και την πρεσβεία.. Δύο άτομα της πρεσβείας μας ήρθαν αμέσως και μου συμπαραστάθηκαν σε όλη τη διάρκεια των ανακρίσεων.
Η στάση της αστυνομίας ήταν κάποιες φορές προκλητική. Για παράδειγμα όταν τους απάντησα ότι το όνομα του πατέρα μου ήταν Φίλιππος, ο αστυνομικός δήθεν αστειευόμενος μου είπε ότι έχουμε «δανειστεί» το όνομα απ αυτούς.
Μετακομίστηκα με ασθενοφόρο σε Νοσοκομείο των Σκοπίων, όπου μου πήραν και 10 euro για τις εξετάσεις!
Όταν γίνεται μια ληστεία το τελευταίο που απασχολεί τους ληστές είναι η εθνικότητα του θύματος.
Πιστεύω ότι η επίθεση εναντίον μου δεν ήταν μια απλή ληστεία αλλά μια πράξη στημένη και κατευθυνόμενη κατά μιας Ελληνίδας και μάλιστα εκπροσώπου του τύπου.
Εκτός από ελληνίδα είμαι και ευρωπαία πολίτης που δέχτηκε επίθεση σε μια «χώρα» που προσπαθεί διακαώς να αποκτήσει δανεική ταυτότητα και να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να ενημερωθούν και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας για το συγκεκριμένο αλλά και για πλήθος άλλα περιστατικά που θα πρέπει να απομακρύνουν διαπαντός το γειτονικό κρατίδιο από το στόχο του.
Επίσης πιστεύω ότι η συγκεκριμένη επίθεση εναντίον μου έγινε με την ανοχή και την βοήθεια και συνεργασία του ξενοδοχείου, κατά του οποίου σκοπεύω να κινηθώ νομικά, γιατί πολλά είναι τα περίεργα που συνέβησαν κατά την παραμονή μου και αποδεικνύουν την συνεργασία τους.
Καταρχάς μόνο στο ξενοδοχείο γνώριζαν ότι είμαι ελληνίδα αφού δεν είχα επαφή με κανέναν εκτός ξενοδοχείου. Ακόμη και τα γεύματά μου ήταν εντός ξενοδοχείου για λόγους ασφαλείας.
Πως γνώριζαν οι ληστές σε ποιο δωμάτιο βρίσκομαι και ότι είμαι μόνη μου;
Πως κατάφεραν να ξεφύγουν ανενόχλητοι από τον ένατο όροφο ενός πολυσύχναστου ξενοδοχείου;
Γιατί κανείς δεν ήρθε να μου τακτοποιήσει το δωμάτιο μέχρι το μεσημέρι αν και το είχα ζητήσει προσωπικά και οι ληστές παρουσιάστηκαν σαν υπηρεσία δωματίων;
Γιατί μια ώρα περίπου πριν την επίθεση μου ζητήθηκε από τη ρεσεψιόν να πληρώσω το λογαριασμό και να προκαταβάλω και το επόμενο βράδυ; Πράγματι πλήρωσα την πρώτη ημέρα, και αμέσως ακολούθησε η επίθεση στο δωμάτιό μου. Μήπως και υπάλληλοι του ξενοδοχείου συμμετείχαν στην επίθεση άμεσα ή έμμεσα;
Γιατί ενώ από το ξενοδοχείο ισχυρίζονται ότι υπήρχαν δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και ότι γινόταν έλεγχος σε όλους όσους έμπαιναν λόγω συνάντησης επτά στρατηγών του ΝΑΤΟ οι οποίοι και διέμεναν στο ξενοδοχείο, εγώ δεν παρατήρησα κανέναν ιδιαίτερο έλεγχο; Επιπλέον πως οι ληστές μπήκαν και βγήκαν χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από κανέναν, ούτε από τις κάμερες, που υπήρχαν μόνο στη ρεσεψιόν ;
Αν όντως υπήρχαν μέτρα ασφαλείας, πως συνάδερφος-φίλος δημοσιογράφος, που τον κάλεσα εγώ, και ήρθε εσπευσμένα από την Κατερίνη, ανέβηκε ανενόχλητος στον ένατο όροφο χωρίς να τον σταματήσει κανείς παρά μόνο μπροστά στην πόρτα του δωματίου μου και αφού τους είπε στα σερβικά, τα οποία γνωρίζει, ότι είναι δημοσιογράφος; ( ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είναι διατεθειμένος να επιβεβαιώσει τα παραπάνω)
Επιπλέον απο το ξενοδοχείο έκανα 2 τηλεφωνήματα στην Κατερίνη μετά την επίθεση - αφού μου είχαν κλέψει μεταξύ των άλλων και το κινητό μου τηλέφωνο – για να έρθουν να με παραλάβουν και για τα τηλεφωνήματα αυτά είχαν την αναίδεια οι του ξενοδοχείου να μου ζητήσουν επί πλέον 10 euro!!!
Βρίσκομαι σε επαφή με άτομα της πρεσβείας μας οι οποίοι με ενημέρωσαν ότι μόλις ολοκληρωθούν οι έρευνες της σκοπιανής αστυνομίας και συγκεντρωθούν τα πορίσματα θα καταθέσουν τα ανάλογα διαβήματα.
Πικρία με χαρακτηρίζει σε ότι αφορά την βοήθεια από το κράτος αφού δεν υπήρχε κανείς να με συνοδέψει στην Ελλάδα και αν δεν υπήρχαν οι συνάδερφοι που έσπευσαν από την Ελλάδα θα έπρεπε στην κατάσταση σοκ που ήμουνα και με πόνους σε όλο μου το κορμί να οδηγήσω μέχρι το σπίτι μου.
Εκτός αυτού θέλω καθοδήγηση και συμπαράσταση νομική για να διεκδικήσω τα αυτονόητα. Τα περισσότερα αντικείμενα που μου αφαιρέθηκαν ήταν εργαλεία της δουλειάς μου».
Αυτό που θα πρέπει να επισημάνουμε εμείς είναι ότι η συγκεκριμένη επίθεση και ληστεία είναι αρκετά ύποπτη για να είναι μία απλή ποινική υπόθεση. Το ελληνικό Υπουργείο των Εξωτερικών οφείλει να συνδράμει με κάθε μέσο μία ελληνίδα πολίτη, που υπέστη τέτοιου είδους προσβολή εντός του Σκοπιανού φασιστικού κρατιδίου, σε προεκλογική μάλιστα περίοδο, και οπωσδήποτε να της παράσχει δωρεάν νομική υψηλής ποιότητας συνδρομή προκειμένου να διενεργηθούν τα κατάλληλα νομικά βήματα και διαβήματα σε όλα τα επίπεδα (εντός και εκτός Σκοπίων, Ευρωπαϊκή Ένωση, Διεθνείς Ξενοδοχειακές Ενώσεις, κ. λπ.). Παρακαλούνται τα blogs να επιδείξουν την δέουσα σοβαρότητα και διακριτικότητα στον χειρισμό του θέματος, στο οποίο, οπωσδήποτε θα επανέλθουμε, παρακολουθώντας τις επ’αυτού νεότερες εξελίξεις. Παρακαλείται επίσης όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει στην νομική αντιμετώπιση του θέματος, έστω και σε επίπεδο συμβουλών, να επικοινωνήσει μαζί μας.

No comments:

Post a Comment