Tuesday, April 14, 2009

Απάντηση του Δρ. Κωφού

στην ανοικτή επιστολή των Παμμακεδονικών οργανώσεων
Αγαπητοί συμπατριώτες Μακεδόνες

Μέσω ιστοσελίδας του Διαδικτύου έλαβα συμπτωματικά γνώση «ανοικτής επιστολής» που απευθύνουν οι Παμμακεδονικές Ενώσεις «προς τον Δρ. Ευάγγελο Κωφό».

Την προσυπογράφω.

Την προσυπογράφω με τη συναισθηματική φόρτιση που γεννά η καταγωγή μου κι η οικογενειακή μου παράδοση. Ωστόσο, με την 50ετή πείρα και συνεχή εμπλοκή μου με το Μακεδονικό, αισθάνομαι ότι έχω υποχρέωση να καταθέσω ψύχραιμα τους προβληματισμούς μου για μια πιθανότητα διεξόδου από τα αδιέξοδα.

Πήρα αυτή την πρωτοβουλία χωρίς να ζητήσω την έγκριση ουδενός, ακόμα και του φορέα που φιλοξένησε το κείμενο μου.

Είναι ενδιαφέρον ότι πέραν των αντιρρήσεων των Παμμακεδονικών Ενώσεων, ανάλογες, εξ αντιθέτου, αντιδράσεις διατυπώνονται και από το σλαβομακεδονικό χώρο, στα Σκόπια και τη Διασπορά.

Δεν επιδιώκω να πείσω κανένα. Θα πρότεινα, πάντως, σε κάθε ενδιαφερόμενο, να μελετήσει προσεκτικά το κείμενο ως σύνολο προτάσεων.

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς και ευχές για ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Ευάγγελος Κωφός
12 Απριλίου 2009

Σημείωση: την απάντηση έχει αναρτήσει ως σχόλιο στην αρχική ανάρτηση ο Δρ. Κατσέτος

No comments:

Post a Comment